Fasi di u mudellu Luna

E42.3711

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Dia. 230mm, Altezza 86mm

A luna splende riflettendu a luce solare, è a so pusizione paragunata à u sole hè diversa (differenza meridiana gialla), è piglierà varie forme.
Shuo: A differenza di meridianu sole-luna-giallu hè 0 °. In questu momentu, a luna hè situata trà a terra è u sole, di fronte à a terra cù un latu scuru, è apparisce guasi à tempu à u sole, dunque ùn si pò micca vede in terra. Questu hè Shuo, è questu ghjornu hè u calendariu lunare. Primu gradu.
luna nova
luna nova
Primu quartu di luna: A luna continua à girà in avanti. À u settimu è ottu ghjornu di u calendariu lunare, chì hè a pusizione 3 in a figura, a differenza gialla di u meridianu hè 90 °, u sole tramonta, è a luna hè dighjà sopra. À mezzanotte, a luna ùn casca. Pudete vede esattamente a metà di a luna illuminata da u sole, chjamata "prima luna di quartu".
Luna Piena: In u quindicesimu è sedicesimu calendariu lunare, a luna gira versu l'altra parte di a terra, chì hè a pusizione 5 in a figura, è a diferenza di longitudine gialla hè di 180 °. A stu mumentu, a terra si trova trà u sole è a luna, è a metà di a luna illuminata da u sole hè di punta à a terra. In questu mumentu, ciò chì vedemu hè a luna piena, o "wang". Perchè a luna hè esattamente opposta à u sole, u sole tramonta à punente è a luna sorge da u livante. Quandu a luna tramonta, u sole sorge di novu da u livante, è una luna luminosa hè visibile tutta a notte.
Ultimu quartu di luna: Dopu a luna piena, a luna sorge più tardi ogni ghjornu, è a parte luminosa di a luna diventa più chjuca ogni ghjornu. À u vinti terzu di u calendariu lunare, chì ghjè a pusizione 7 in a figura, a differenza di longitudine gialla. A luna piena hè mezu andata, è a mezza luna in questu momentu apparisce solu in a metà orientale di u celu in a seconda metà di a notte. Questa hè a "ultima stringa".
Vicinu à a fine di a luna, a luna girerà trà a terra è u sole, è pocu prima di l'alba, a luna calante risusciterà da u livante torna. U primu ghjornu di u mese prossimu, hè novu novu è principia un novu ciculu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu