Caleidoscopiu DIY

E53.9109

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

E53.9109-S: Carta Laser Sliver Cù Colla Torna, Fiori + Lente di Plastica, 3 Specchi, Dimensione di u Corpu 18 * 4cm E53.9109-R: Carta Laser Rossa, Fiori + Lente di Plastica, 3 Specchi, Dimensione di u Corpu 18 * 4cm

U Caleidoscopiu hè un tipu di ghjoculu otticu, basta chì fighjate in u tubu, un bellu "fiore" apparirà. Giratelu un pocu, è un altru mudellu di fiori apparirà. Girendu in permanenza, u mudellu cambia in continuu, dunque hè chjamatu "Caleidoscopiu".
Cumu hè vinutu u mudellu di caleidoscopiu? Si hè rivelatu fattu da u riflessu di un specchiu di vetru. Si compone di trè specchi di vetru chì formanu un prisma triangulare, è alcuni frammenti di vetru di parechji culori sò posti nantu à una estremità. Questi frammenti sò riflessi da i trè specchi di vetru, è appariscenu mudelli simmetrici, chì parenu fiori in fiore.
U principiu di u caleidoscopiu si trova in u riflessu di a luce, è u specchiu usa u riflessu di a luce per formà una maghjina. Stu tipu di principiu di imaging hè statu maestru di l'antichi in tempi antichi in u mo paese. In u libru anticu "Zhuangzi", ci hè un dettu chì "Jizhi hè fermatu da l'acqua", vale à dì, aduprendu l'acqua ferma cum'è spechju. Si dice chì u veru ghjoculu di caleidoscopiu hè statu inventatu da u fisicu scuzzese Sir David Brewster in u 1816, è a ghjente di u nostru paese avia ancu stu tipu di ghjoculu per un bellu pezzu, è ci sò state innuvazioni è parechji novi caleidoscopi sò stati prudutti.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu