Visite è verificate a qualità di u microscopiu prima di a spedizione per l'ordine di u cliente Danimarca in 2019.

Opto-Edu hà un vechju cliente da a Danimarca dapoi più di 15 anni, urdinendu più di 30 mudelli di microscopiu per un bellu pezzu, un volume di vendita di più di 1000 à 1500 pezzi ogni annu.

Ancu ogni ordine ùn hè micca cusì grande, ma cumu si trattava di parechji mudelli, u cliente hà assai esigenze di dettagliu da a stampa di u logu, culore di vernice, imballi di cartoni finu à l'ispezione di qualità. Dopu chì ogni spedizione hè ghjunta, u cliente invierà una lista di feedback, hà dichjaratu chì tutti i punti anu da esse sviluppati in futuri ordini. U Cliente spera chì a maiò parte di i prublemi ponu esse ispezionati è risolti prima di a spedizione in a fabbrica di Opto-Edu, per assicurassi chì i microscopi ch'elli anu ricevutu eranu ben fatti è imballati, ponu vende u microscopiu senza troppu travagliu è tempu in più per l'ispezione.

Per soddisfà questu requisitu, Opto-Edu hà fattu assai documenti di cuntrollu di qualità, discutendu cù a fabbrica faccia a faccia per parechje volte, pruvatu à assicurassi chì ogni puntu sia statu ispezionatu bè prima di a spedizione. Opto-Edu hà mandatu a so ghjente firmata in fabbrica per seguità a produzzione, u pacchettu è l'ispezione. Infine feremu a nostra propria ispezzione secondu tutti i requisiti di dettagliu di u cliente.

In questu modu, Opto-Edu hà stabilitu un sistema di qualità à a so manera, per soddisfà i requisiti di qualità da u cliente. Per i clienti grandi è impurtanti, Opto-Edu furnisce stu serviziu di ispezione di qualità per prutege u benefiziu di u cliente, ancu per vince u mercatu per a marca Opto-Edu.

cof

cof cof

Perchè noi?

Cume unu di i fornitori più prufessiunali in u campu di u microscopiu in Cina, avemu più di 1500 mudelli in a nostra gamma di forniture, per ogni applicazione è esigenza, pudemu selezziunà è raccomandà 1-3 u megliu microscopiu da u mercatu di Cina per i nostri clienti. Vi assicuremu chì truverete u MICCOSCOPIO MIGLIORE SELEZIONATO per e vostre necessità!
  • U prezzu direttu in fabbrica!
  • 3 anni di garanzia di qualità!
  • Pagamentu da T / T, PayPal, West Union à LC! - +
  • Pruduttore n ° 1 classificatu per microscopiu in alibaba.com!
  • Ogni tipu di microscopiu fattu in Cina si pò truvà quì!
  • Forte sustegnu per esse distributore OPTO-EDU in u vostru mercatu!

Cuntattaci Avà!

Se avete più dumande, abbunatevi à un missaghju avà, ci metteremu in cuntattu in 24 ore!


Tempu di posta: Feb-01-2021