U nostru più grande ordine di microscopiu 30000+ in Bangladesh in 2019

In u 2018, i nostri clienti in Bangladesh ci anu infurmatu ch'elli avianu da participà à l'offerta di u guvernu, per più di 30000+ microscopi, cù documenti ufficiali. A gara hà destinatu à furnisce microscopiu studiente à oltre 10000 + scole in u paese di Bangladesh, permette à i studienti di a scola primaria è media di principià a so lezione di scienze biologiche cù strumenti forti.

Dopu a neguziazione annantu à 1 annu, in 2019-03 avemu avutu una bona nutizia infine - avemu vintu a gara per 20000 pezzi A11.1506-A1 è 10000 pezzi A11.1522-D! Opto-Edu deve mandà tutti i beni in 6 mesi, pagamentu integrale di 100% LC, quantità totale sopra 19,5 Milioni di Dollari Americani. Questu hè u PIÙ GRANDE ordine in a storia di Opto-Edu, forse u più grande ordine singulu in u mercatu di esportazione di microscopi in Cina ancu!

Dopu chì LC hà ricevutu è cunfirmatu, a fabbrica di Opto-Edu inizia a produzzione subitu. L'ordine hè statu separatu in 6 spedizioni, ognuna cuntene da 3000 à 6000 unità, necessitanu 3-10x 20 'FCL. U Cliente hà organizatu a so cumpagnia di ispezione per verificà in fabbrica tutte e merci prima di a consegna, chì e persone di Opto-Edu stanu quì per seguità a pruduzzione è l'ispezione ancu.

In 2019-09, Opto-Edu hà speditu cù successu l'ultimi beni batch, è hà inviatu tutti i documenti richiesti da LC à apertura di banca in tempu. Avemu ricevutu u pagamentu integrale per l'ordine più tardi in 2019-10, è u rapportu finale di qualità da u cliente, hà dichjaratu chì tutti i microscopi di marche Opto-Edu sò stati consegnati à e scole in tuttu u Bangladesh, a qualità hè passata l'esame. Opto-Edu furnisce 3 anni di garanzia di qualità per questi microscopi, per assicurà u cliente è l'utente finale di aduprà i nostri microscopi senza alcuna preoccupazione.

Speremu chì Opto-Edu averà più possibilità di vince più offerte in u mercatu di Bangladesh in u futuru!

mde

sdr sdr

Perchè noi?

Cume unu di i fornitori più prufessiunali in u campu di u microscopiu in Cina, avemu più di 1500 mudelli in a nostra gamma di forniture, per ogni applicazione è esigenza, pudemu selezziunà è raccomandà 1-3 u megliu microscopiu da u mercatu di Cina per i nostri clienti. Vi assicuremu chì truverete u MICCOSCOPIO MIGLIORE SELEZIONATO per e vostre necessità!
  • U prezzu direttu in fabbrica!
  • 3 anni di garanzia di qualità!
  • Pagamentu da T / T, PayPal, West Union à LC! - +
  • Pruduttore n ° 1 classificatu per microscopiu in alibaba.com!
  • Ogni tipu di microscopiu fattu in Cina si pò truvà quì!
  • Forte sustegnu per esse distributore OPTO-EDU in u vostru mercatu!

Cuntattaci Avà!

Se avete più dumande, abbunatevi à un missaghju avà, ci metteremu in cuntattu in 24 ore!


Tempu di posta: Feb-01-2021