Caratteristiche Geometriche Set Spreadable di 8, 8cm

E51.2005

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

E Forme Includenu: –Cubu – Cone – Piramide Triangulare – Piramide Rettangulare – Prisma Triangulare – Prisma Esagonale – Cilindru – Cuboide

Pianu è tridimensionale
A prima geometria hè a geometria piana. A geometria piana hè di studià a struttura geometrica è e pruprietà di misurazione (area, lunghezza, angulu) di e linee dritte è di e curve quadratiche (vale à dì, sezzioni coniche, chì sò ellissi, iperbole è parabole) in u pianu. A geometria piana adopra metudi axiomatichi, chì hè di grande impurtanza in a storia di u pensamentu matematicu.
U cuntenutu di a geometria piana passa ancu naturalmente à a geometria solida di u spaziu tridimensionale. Per calculà u vulume è l'area, a ghjente hà iniziatu à participà à u cuncettu uriginale di calculu.
Dopu Descartes hà introduttu u sistema di coordinate, a relazione trà algebra è geometria hè diventata più chjara è più stretta. Questu hà pruvucatu a creazione di geometria analitica. A geometria analitica hè stata creata indipindente da Descartes è Fermat. Questu hè un altru avvenimentu marcatu. Da u puntu di vista di a geometria analitica, e pruprietà di e figure geumettriche ponu esse attribuite à e pruprietà analitiche è algebriche di l'equazioni. U prublema di classificazione di figure geumettriche (per esempiu, dividendu e sezzioni coniche in trè categurie) si trasforma in un prublema di classificazione di caratteristiche algebriche di l'equazioni, vale à dì, u prublema di truvà invarianti algebrici.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu